Clinica medicală Promed Brașov – Te simți în siguranță

esti-in-siguranta-in-clinica-promed-brasov

În contextul situației actuale generate de răspândirea noului Coronavirus SARS-CoV-2, la Clinica medicală Promed Brașov am creat un climat sigur și primitor pentru toți pacienții care ne vizitează.

Astfel ne asigurăm că toți pacienții care ne trec pragul în această perioadă se simt în siguranță. Aceștia primesc cele mai bune îngrijiri medicale, la cel mai înalt standard de calitate și profesionalism.

Clinica medicală Promed Brașov respectă întocmai regulile impuse de către Direcția de Sănătate Publică în vederea supravegherii noului Coronavirus și a limitării răspândirii pandemiei de COVID19.

MĂSURI DE PREVENȚIE ȘI PROTECȚIE ÎN CLINICA PROMED BRAȘOV

✔ Mărirea intervalelor alocate consultațiilor în vederea sporirii siguranței pacienților.  În această perioadă ne asigurăm că rezervăm un interval suficient de mare între consultații pentru a permite dezinfectarea spațiilor, a instrumentarului și aparaturii din unitate.

✔ În clinica noastră medicală acordăm o atenție sporită procedurilor de curățenie, dezinfecție și nebulizare, utilizarea de sisteme UV pentru dezinfectarea cabinetelor și a sălilor de tratament, cât și a produselor de curățenie și dezinfectare agreate de către Direcția de Sănătate Publică.

✔ Spații special amenajate în vederea izolării cazurilor suspecte de boli infecțioase. Persoanele suspecte de COVID19 sunt direcționate printr-un traseu separat în cabinete special amenajate. Astfel, evitâm riscul de contact cu ceilalți pacienți.

✔ Măsuri obligatorii de protecție și prevenție atât pentru personalul medical cât și pentru pacienți. Măsurile impuse în Clinica Promed Brașov se referă la:

• obligativitatea purtării măștii pe toată perioada șederii în unitatea noastră, atât pentru pacienți, cât și pentru personalul clinicii,
  • dezinfectarea mâinilor la intrarea în clinică,
  • scanarea termică obligatorie la intrarea în unitate,
  • păstrarea distanței minime obligatorii între pacienți în sala de așteptare,
  • dezinfectarea regulată a scaunelor și a altor obiecte care intră în contact cu pacienții,
  • precum și alte măsuri specifice care se impun în vederea limitării răspândirii noului Coronavirus.

Mulțumim pentru respectarea acestor măsuri și vă așteptăm la Clinica Promed Brașov!