Teste COVID-19 la cele mai mici prețuri din Brașov

Dat fiind contextul actual, în care iarăși asistăm la o creștere a numărului de cazuri de #covid19 și pentru că ne dorim să ne aducem aportul la gestionarea cu bine a acestei pandemii, venim în ajutorul pacienților noștri cu cele mai mici prețuri din județul Brașov la testele pentru depistarea coronavirusului.

De ce să mă testez?

Prin depistarea cât mai rapidă a virusului se reduce riscul de transmitere și pacientul poate începe un tratament specific rapid. Se scurtează, astfel, perioada de evoluție a bolii și complicațiile pe care aceasta le poate produce. Principala “poartă” de intrare a virusului în organism o reprezintă fosele nazale, loc în care se multiplică și încep să producă simptome. Organismul îl detectează ca fiind un corp străin, adică un antigen, și începe să producă imunoglobuline (anticorpi) pentru a-l anihila. Imunoglobulinele reprezintă, de fapt, un tip de globule albe, care circulă prin vasele de sânge.

• Testul RT-PCR (Reverse Transcription Polymerase Chain Reaction)
    Se efectuează din secrețiile nazale și faringiene, recoltate de personalul medical cu ajutorul unui bețișor cu tampon de vată. Materialul prelucrat în laborator pune în evidență ARN-ul viral și, printr-o reacție de polimerizare (PCR), are loc transformarea lui în ADN care se multiplică pentru a putea fi detectat.
  • Când solicit testul RT-PCR?
    Atunci când vreau să aflu dacă am contactat virusul, chiar dacă nu prezint simptome specifice. Prin acest test se depistează atât prezența antigenului activ (cu simptome), cât și a celui mai puțin activ (fără simptome), însă nu se poate preciza cu exactitate nivelul de contagiozitate la persoanele asimptomatice.
    Acuratețe: 97% , tradus în engleză
    Obținere rezultate: Rezultatul se primește pe mail în aceeași zi, până la ora 01:00am
    Cost: 185 RON
  • Testul rapid antigen
    Se efectuează din secrețiile nazale, recoltate de personalul medical cu ajutorul unui bețișor cu tampon de vată, dar care se prelucrează imediat, la locul recoltării. Secrețiile naso-faringiene de la pacient se pun pe o bandă de hârtie pe care sunt fixați anticorpi specifici coronavirusului SARS- CoV-2. Dacă secrețiile conțin antigen viral, se va produce o reacție vizibilă între anticorpii fixați pe banda de hârtie și antigenele virale din secreții.
  • Când solicit testul rapid antigen?
    Atunci când prezint anumite simptome specifice (tuse, febră, dureri musculare) și vreau să aflu dacă am contactat virusul, dar și la sfârșitul perioadei de izolare pentru a confirma absența virusului. Prin acest test se depistează astfel doar prezența antigenului activ, care generează simptome.
    Acuratețe: 96%
    Obținere rezultate: 15 minute
    Cost: 49 RON

La Clinica Promed Brașov puteți efectua toate tipurile de teste COVID-19 (Sars-Cov-2), în condiții depline de siguranță.