Imagistică medicală

La ora actuală, ecografia este principala metodă de screening în medicină, datorită avantajelor pe care le oferă:

• rapiditatea obținerii unui diagnostic pozitiv sau de excludere,
  •  lipsa de nocivitate,
  •  posibilitatea de repetare, practic, nelimitată ca număr de examinări și timp,
  • obținerea de planuri multiple și diferite de examinare ale aceluiași organ.

Sondele aparatelor de ultimă generație aflate în cadrul Clinicii Promed Brașov sunt dotate cu frecvențe înalte, Doppler color, tehnici elastografice şi posibilitatea de efectuare a ecografiilor 3D, 4D și 5D toate aceste progrese tehnice oferind imagini de o acuratețe de cea mai înaltă calitate

Ecografia este o metodă de diagnostic imagistic nedureroasă, neiradianta și non invazivă, fiind totodată și o metodă foarte bună de prevenție.

Alte specialități medicale

Slide promed specialitati obstetrica ginecologie

Obstetrică-Ginecologie

În cadrul Clinicii Promed Brașov punem foarte mult accent pe prevenție, astfel toate pacientele sunt îndrumate să efectueze un control ginecologic cel puțin o dată pe an.

Urologie

Consultația de urologie este recomandată cel puțin o dată pe an pentru bărbații cu vârste peste de 40 de ani, iar pentru persoanele care au un istoric de cancer de prostată în familie chiar începând cu vârsta de 30 de ani.

Chirurgie generală

În cadrul Clinicii Promed Brașov, practicăm intervenții chirurgicale de tipul: excizia leziunilor cutanate și subcutanate de dimensiuni mici sau medii, îndepărtare fire sutură, cura chirurgicală a unghiei incarnate, repararea plăgilor cutanate post-traumatice.

Ortopedie

Unele afecțiuni ale aparatului locomotor se pot trata fără intervenție chirurgicală, doar cu ajutorul exercițiilor fizice și al terapiei de recuperare. Alte afecțiuni necesită intervenție chirurgicală.

Reumatologie

Afecțiunile care împiedică buna funcționare a aparatului locomotor sunt de obicei dureroase, acute sau de cele mai multe ori cronice, și sunt numite în general reumatism sau boli reumatice și musculoscheletice.

Medicină internă

Medicina internă se ocupă de afecțiunile organelor interne (inimă, plămâni, ficat, tub digestiv, splina, sânge, rinichi, metabolism, articulații, schelet osos) și privește organismul ca un tot unitar .
Slide Clinica Promed Brasov Medicina generala

Medicină generală

Medicul generalist are un rol esențial în prevenție, consiliind pacientul pentru a avea un stil de viată sănătos. El poate diagnostica, trata și vindeca bolile, leziunile și alte deficiențe fizice și psihice.

Psihologie

La Clinica Promed Brașov oferim consiliere psihologică pentru toate vârstele, consiliere posttraumatică, anti-mobbing / anti-bullying și de cuplu.
În contextul pandemic actual, pentru persoanele adulte putem oferi și consiliere psihologică online.
Slide Psihiatrie Clinica Promed Brasov

Psihiatrie

La Clinica Promed Brașov oferim consiliere, tratament și îngrijiri psihiatrice în regim ambulatoriu pentru adulți.
„Sănătatea este o stare de bunăstare fizică, mentală și socială completă și nu doar absența bolii sau a infirmității.”
Slide Clinica Promed Brasov Nutritie

Nutriție

La Clinica Promed Brașov, rolul nutriționistului este de a dezvolta strategii de nutriție centrate pe client, pentru a ajuta la obținerea și menținerea rezultatelor pozitive de sănătate.

Neurologie

Unele dintre afecțiunile pe care le tratează neurologul la Clinica Promed Brașov: boala Alzheimer, boala Parkinson, scleroza laterală amiotrofică (SLA sau boala Lou Gehrig, epilepsie, leziuni sau infecții ale creierului și măduvei spinării, neuropatie periferică, tremor etc.